Wymagania : Wybrany przez 2 Head Adm
Wymagania : Wybranie przez Head Adm, w wyborach
Wymagania : Wybranie przez Head Adm, w wyborach
Wymagania : perfekcyjna kontrola żywiołu, członek nielegalnej gildii, wybrany przez mistrza gildii Dodatkowo: Pełna kontrola jeden z 4 żywiołów
Wymagania : Trzeba zostać Mistrzem Gildii Dodatkowo: +10.000 Magicznej Mocy
Wymagania : Wybrany podczas głosowania Dodatkowo: możliwość użycia Etherionu (tylko za zgodą innych członków rady oraz z ich pomocą)
Wymagania : Zabicie co najmniej 30 magów Dodatkowo: +30.000 Magicznej Mocy
Mag Ognia, Ziemi, Powietrza...... <ranga będzie robiona na zamówienie pw Seyo> Wymagania : Podążanie tylko jedną ścieżką magii
Wymagania : Podążanie ścieżką magii lodu
Mag Gwiezdnych Duchów Wymagania : Bycie gwiezdnym magiem Dodatkowo: Nauka wzywania duchów
Mistrzowski Mag Gwiezdnych Duchów Wymagania : Osiągnięcie 50 poziomu, oraz zdobycie co najmniej połowy złotych kluczy Dodatkowo: możliwość wzywania 2 duchów na raz
Legendarny Mag Gwiezdnych Duchów Wymagania : Osiągnięcie 70 poziomu, oraz zdobycie wszystkich 12 złotych kluczy Dodatkowo: Możliwość wzywania wszystkich swoich duchów na raz
Mag Kart Wymagania: Zdybcie co najmniej 5 kart tarota
Mistrzowski Mag Kart Wymagania: Zdobycie co najmniej 15 kart tarota
Legendarny Mag Kart Wymagania: Zdobycie co najmniej 45 kart tarota
Mag Zabawy Lalkami Wymagania: Nauczenie się kontroli przedmiotów Dodatkowo: Możliwość ożywiania przedmiotu
Mistrzowski Mag Zabawy Lalkami Wymagania: perfekcyjna nauka kontroli przedmiotów oraz 50lvl Dodatkowo: możliwość ożywiania więcej niż 1 przedmiotu na raz
Mag Broni Wymagania: Nauczenie się używania magii podczas wystrzałów z broni palnej Dodatkowo: możliwość używania magii podczas wystrzału broni palnej
Mag Ludzkich Dusz Wymagania: zdobycie co najmniej jednej ludzkich dusz Dodatkowo: nauka osadzenia duszy w lalce
Mistrzowski Mag Ludzkich Dusz Wymagania: zdobycie co najmniej 5 ludzkich dusz Dodatkowo: możliwość przeniesienia ludzkiej duszy do innej lalki gdy pierwotna zostanie zniszczona oraz 35lvl
Mag Perfum Wymagania: nauka używania perfum jako magii Dodatkowo: możliwość zatruwania przeciwnika
Mistrzowski Mag Perfum Wymagania: 45lvl Dodatkowo: możliwość odtruwania siebie i innych z trucizn za pomocą perfum
Mag Piktogramów Wymagania: Nauka ożywiania obrazów Dodatkowo: +5 do szybkości,zwinności i zręczności
Rycerz Wymagania: nauka magii związanej z mieczami Dodatkowo: +5 do siły i wytrzymałości
Legendarny Rycerz Wymagania: nauka podmiany zbroi i mieczy oraz 35lvl Dodatkowo: +4 do szybkości
Tytan Wymagania: umieć podmienić co najmniej 100 zbroi i 200 mieczy oraz 70lvl Dodatkowo: +15 do wszystkich atrybutów
Mag Pierścieni Wymagania: zdobycie co najmniej 1 magicznego pierścienia dodatkowo: możliwość z korzystania magii pierścieni
|